“הכתבות המהירות” של פייסבוק בדרך לכישלון

Mako, יאיר מור, 14.04.17

צילום: ShutterStock

גופי תקשורת רבים לא מרוצים מהניסיון של פייסבוק לכפות עליהם להעביר את האתרים שלהם לתוך הרשת החברתית – אך אם הרשת תקשיב להם, הם נותנים לה פרטים נוספים

חברת ‘פייסבוק’ ממשיכה לנסות ולחסל את המתחרה סנאפצ’ט על-ידי הנגשת שירות ה’סטוריז’ בוואטסאפ

Rotter, כותרות הסקופים, 20.02.17

חברת ‘פייסבוק’ ממשיכה בניסיונותיה לחסל את המתחרה סנאפצ’ט והערב (שני) מודיעה על הנגשת שירות ה- “סטוריז” שלה גם באפליקציית ההודעות הפופולרית ‘וואטסאפ’ שבבעלותה.

השירות החדש, WhatsApp Status, יאפשר פרטים נוספים

“ההזדמנות הגדולה שלנו”: החברה הישראלית שתשדרג את פייסבוק

Themarker, רותי לוי, אליחי וידל, 05.10.16

שמוליק וסרמן, מנכ”ל LiveU

רשתות הטלוויזיה הגדולות בעולם משתמשות כבר שנים בפתרון הסלולרי של LiveU להעברת שידורים חיים ■ עתה, כשענקיות המדיה החברתית הגדירו את שידורי פרטים נוספים

קחו “הפסקת טכנולוגיה”: ההשפעות השליליות של שימוש מוגבר בסמארטפון

Globes, יזהר שי, 22.06.16

יעל מן שחר / צילום: יח”צ

לשימוש מסיבי בסלולרי יש גם חסרונות רבים: החוקרת יעל מן שחר מציגה את ההשפעות השליליות ■ אז תנסו לחשוב לפני שאתם פותחים פרטים נוספים

פורצי “אשלי מדיסון” שחררו חבילה שלישית להורדה

Rotter, סקופים, 23.08.15

לאחר שהחבילה השניה בה פורסמו 13 GB של מיילים מחשבון הג’ימייל של מנכ”ל האתר, נואל בידרמן, הייתה פגומה, פירסמו הפורצים באותו האתר בה פורסמו שאר ה- Dumps, את פרטים נוספים

הצלם ישראל ברדוגו נגד “המודיע” באנגלית: “גנב תמונות מדף הפייסבוק שלי”

Rotter, סקופים, 11.05.15

הצלם ישראל ברדוגו, הבעלים של חברת israel on air, הפועלת בכל העולם, עצבני: “אתה תשקיע אלפי דולרים בצילום אויר, ואז תגלה שבניו יורק מופץ עיתון שגנב תמונה שלך”

“בדיוק פרטים נוספים

הטכנולוגיה שהופכת את צה”ל לאחד הצבאות החזקים בעולם

Mako, מערכת פז”מ, 12.12.14

יותר ויותר חיילים מתגייסים למערך הסייבר המתפתח
סימולטור המדמה קרבות אוויר בצורה ריאליסטית מאי פעם, מערכת משוכללת להגנה על
טנקים, יכולת תדלוק אווירי שמאפשרת משימות ארוכות טווח וענף סייבר פרטים נוספים

תגובה לפוסט: “ישי ורטהיימר, כ.א.ל.: “יש ברשת הונאות בכרטיסי אשראי, וחברות האשראי הן כרית הביטחון ללקוחות”” מאת “רונית”

במילים אחרות, בישראל המפתח לשינוי דפוסי הקניה נעוץ לדעתי בהגדלת התועלת עבור הלקוח (בקניה באינטרנט) מה שיהפוך את “חסם האבטחה” לפחות רלוונטי

פרטים נוספים